POTRZEBUJESZ IDEALNEJ OCHRONY DLA TWOJEGO SILNIKA?

Oto Ceramizer® CS do silnika - Lepsze osiągi, poprawa pracy, idealne zabezpieczenie!

65,99
PLN
27,00
GBP
45,00
USD



ŚWIETNA CENA :) i dodatkowo 4 PORADNIKI motoryzacyjne


Nie przegap okazji - nie daj się wyprzedzić innym KUP TERAZ


KORZYŚCI z zastosowania Ceramizera® do oleju silników spalinowych:

  • Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
  • Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  • Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  • Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  • Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
  • Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
  • Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  • Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  • Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  • Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  • Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  • Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie.
  • Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
    Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2).
  • Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.

CERAMIZER Test : 562 km bez oleju w silniku








CERAMIZER Test Asia Sdn Bhd : Praca silnika bez oleju



W jaki sposób to działa?

Ceramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak Szwajcaria, Wielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.

Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki rozmieszczanej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika na drodze tworzenia powłok metalo-ceramicznych w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.

Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju) i zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jeden z nich przedstawiamy powyżej: TEST na 500 km bez kropli oleju. Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania w teście 562 km bez oleju w silniku, panewki nie posiadały większych uszkodzeń niż inne w silnikach aut o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik przed zabiegiem ceramizacji posiadał słabszą kompresje na cylindrach która powróciła do wartości prawie fabrycznych. Po tym zabiegu auto ruszyło na opisany test.


ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:


ILOŚĆ PREPARATU potrzebna do ceramizacji powierzchni par tarcia
Ilość oleju w silniku w litrach 2-8 l 9-16 l 17-24 l 25-33 l
Przy przebiegu: 5-50 tys. km 0,5 doz. 1 doz. 2 doz. 3 doz.
Przy przebiegu: 50-300 tys. km 1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.
Przy przebiegu: pow. 300 tys. km 2 doz. 3 doz. 4 doz. 5 doz.

Aplikowanie - Zobacz jakie to proste





O ceramizerach napisali